2011-2016 arası aldığım kykyı bu ay bitirdim 11bin almıştım 15bin olarak ödedim, size tavsiyem durumunuz varsa taksitleri ödeyin yoksa o borç bitmiyor arkadaşlar, Allah herkese yardım etsin kolay değil