2009-2014 arası 5 yıl boyunca aldım. şu gün oldu daha tek kuruş ödemedim dünya kadar faiz binmiş. Borçların silinmesi gibi bir durum kesinlikle beklemeyin imkansız borçların silinmesi. Her seçim öncesi olduğu gibi yine bu aralar geçen yıl olduğu gibi %90 faiz affı gelebilir ben de onu bekliyorum. Sonra yapılandırıp ödemeye başlayacağım. Tavsiyem durumun varsa öde, çünkü gelen borç vergi borcu olarak geliyor. Vergi borcun varsa üzerine ev araba tarla vs. alamıyorsun. Sıkıntı yani.