Peta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Milyonlarca liralık vergi borçlarını silmek haksızlık değil mi?

Güçlü devletimiz milyonluk borçları silebiliyorsa, kyk kredilerini de silebilir, isterse.
Ben üniversite hayatımda kredi çekmedim çünkü ödemesi vardı. Arkadaşlarım gününü gün ederken ben yoksulluk çekiyorum. Daha sonra onların borcu siliniyor, yiyip içtikleri yanlarına kar kalıyor. Bu adaletli mi? Benim açımdan değil.