Olumsuz yönde etkilediği kesin..
Müşteri anlamıyor, banane beni bağlamaz diyor.
Pazaryerleri gecikmeleri firmalara yansıtıyor..
Sonra gel de ticaret yap. Kimi memnun edeceğimizi şaşırdık!
Maaliye bakanlığı açıklama yapıyor e ticaret %100 büyüdü

Kargo gitmiyor iptal geliyor bla bla bla
Korona size yaradı diyorlar - Sipariş sayıları arttıda gönderim olmuyor

o nolcak gönderemedikden sonra siparişi napalım

Bu biraz şubeyle alakalı bence.
Dün 15:39'da Ankara'dan verilen kargo Bugün sabah 11:15 gibi teslim oldu.
Yurtiçi ile gönderim yapıyorduk biz. İstanbul'a Kayseri'den 1 günde teslim oluyor genellikle. Ama bazı şubeler 5-6 günde teslim ediyor yine aynı istanbul aynı kargo firması
Bence aktarım merkezine yakınlık veya uzaklığıyla alakalı