shopdanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Kargo firmalarında kota sorunu yaşayanlar hiç konu açmış mı diye baktım da kimse konu açmamış
Aynı derde muzdarip olan var mı acaba burada
ups full çakılıyor öğlene kadar. farklı kargoyla anlasmak istiyorum. bulundugum bölgede bütün kargolarla haşır neşir olsam da cancım sen katma değerli ürün veriyorsun kargoya şu donemde değil anlaşma 1 sokak arkaya götürmeyiz senin zararına diyerek geri çeviriyorlar. çünkü huyum pis yıkarım ortalığı o yüzden yüksek desili ürünlerde ceva lojistik ile görüşme sağlamaktayım.