• 28-05-2020, 02:12:29
    #28
    Kota diye bir şey olduğunu daha bu gün yaşayarak öğrendim. Mesai saatlerinde kargo göndermek için girdiğim Yurtiçi Kargo da kargo alamıyoruz dedi. Çok şaşırdım önce neden falan derken sistemimiz merkez tarafından kapanıyor yoğunluktan dolayı dedi. Çağrı merkezlerini aradığımda da kota olduğunu kota dolunca otomatik kapandığını belirtti. Sektör büyüdükçe kargo şirketleri büyüme yoluna gideceğine kabuğuna çekilip küçülme yoluna gidiyorlar, değişime ayak uyduramıyorlar.
  • 28-05-2020, 14:07:37
    #29
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kota var kargolar teslim süreleri de 2 güne çıktı. 15 haziran'dan sonra normale döner.
    15 haziran sonrası normale dönmesi imkansız 17 Haziran Babalar günüdür. Daha çok çekeceğimiz var bu kargo firmalarından... :/
  • 28-05-2020, 14:10:21
    #30
    MNG ve Yurtiçinde sadece 2 kere geri çevrildim ama aras kargoda hiçbir sorun yok hiçbir şubesinde.
  • 28-05-2020, 14:10:26
    #31
    Sabah erken saatlerde kargo vermemize rağmen kota sorununu muhakkak yaşıyoruz.
    Daha kötüsü kotu sorunu olmasa bile karşı kargo şubesi alımları kapatıyor. Sonra bekle bakalım açılsın diye.
  • 28-05-2020, 14:10:38
    #32
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bugün 7.45'te kargocu önündeydim, kargo alımına tam 9 da başlandı fakat arkamdaki kuyruk maşallahı var, iyi ki ilk gelmişim.
    Çoğu insan kargo almaya gidiyor şubelere bireysel gönderimi yapıyolar da entegrasyon müşterilerine çok sorun çıkartıyor yurtiçi kargo..
  • 28-05-2020, 14:10:46
    #33
    geçen kota sorunu yüzünden indirimli gönderi kullanamadım diğer firmadan 250 tl ödeyerek gönderdim
  • 28-05-2020, 14:12:37
    #34
    zafer84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kota diye bir şey olduğunu daha bu gün yaşayarak öğrendim. Mesai saatlerinde kargo göndermek için girdiğim Yurtiçi Kargo da kargo alamıyoruz dedi. Çok şaşırdım önce neden falan derken sistemimiz merkez tarafından kapanıyor yoğunluktan dolayı dedi. Çağrı merkezlerini aradığımda da kota olduğunu kota dolunca otomatik kapandığını belirtti. Sektör büyüdükçe kargo şirketleri büyüme yoluna gideceğine kabuğuna çekilip küçülme yoluna gidiyorlar, değişime ayak uyduramıyorlar.
    İş çokluğundan adamlar sıkıldıkları için mi acaba büyümek istemiyorlar.Dillerinden düşmez artık kota kelimesi..



    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MNG ve Yurtiçinde sadece 2 kere geri çevrildim ama aras kargoda hiçbir sorun yok hiçbir şubesinde.
    aras kargo sürat kargo kargo alıyorda dağıtım işini çok iyi yapamıyolar.
  • 28-05-2020, 14:14:34
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Yurtiçi ve Aras kargo'da sıkıntı büyük.
    PTT de bir kota sorunu yok şuan.
    Çıkışları oradan yapmaya başladık 2 gündür.
  • 28-05-2020, 14:14:41
    #36
    MagePrime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah erken saatlerde kargo vermemize rağmen kota sorununu muhakkak yaşıyoruz.
    Daha kötüsü kotu sorunu olmasa bile karşı kargo şubesi alımları kapatıyor. Sonra bekle bakalım açılsın diye.
    insanların kargo firmaları yüzünden e ticarete güvenleri azalacak bence..