Kargo Kota Sorunu
52
●1.033
- 28-05-2020, 02:12:29Kota diye bir şey olduğunu daha bu gün yaşayarak öğrendim. Mesai saatlerinde kargo göndermek için girdiğim Yurtiçi Kargo da kargo alamıyoruz dedi. Çok şaşırdım önce neden falan derken sistemimiz merkez tarafından kapanıyor yoğunluktan dolayı dedi. Çağrı merkezlerini aradığımda da kota olduğunu kota dolunca otomatik kapandığını belirtti. Sektör büyüdükçe kargo şirketleri büyüme yoluna gideceğine kabuğuna çekilip küçülme yoluna gidiyorlar, değişime ayak uyduramıyorlar.
- 28-05-2020, 14:07:3715 haziran sonrası normale dönmesi imkansız 17 Haziran Babalar günüdür. Daha çok çekeceğimiz var bu kargo firmalarından... :/serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2020, 14:10:38Çoğu insan kargo almaya gidiyor şubelere bireysel gönderimi yapıyolar da entegrasyon müşterilerine çok sorun çıkartıyor yurtiçi kargo..Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2020, 14:10:46geçen kota sorunu yüzünden indirimli gönderi kullanamadım diğer firmadan 250 tl ödeyerek gönderdim
- 28-05-2020, 14:12:37İş çokluğundan adamlar sıkıldıkları için mi acaba büyümek istemiyorlar.Dillerinden düşmez artık kota kelimesi..zafer84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aras kargo sürat kargo kargo alıyorda dağıtım işini çok iyi yapamıyolar.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-05-2020, 14:14:41insanların kargo firmaları yüzünden e ticarete güvenleri azalacak bence..MagePrime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle