Sabah erken saatlerde kargo vermemize rağmen kota sorununu muhakkak yaşıyoruz.
Daha kötüsü kotu sorunu olmasa bile karşı kargo şubesi alımları kapatıyor. Sonra bekle bakalım açılsın diye.
insanların kargo firmaları yüzünden e ticarete güvenleri azalacak bence..