Kargo Kota Sorunu
52
●1.033
- 27-05-2020, 03:35:01Bir ayı bulan kargomuz var hala çıkmamış. Kargoları şubeye veriyoruz ama çıkışları yapılmıyor. En son kargoları geri aldık hepsinin barkodunu değiştik MNG’ye bıraktık o da çıkış yapamadı. PTT’ye götürelim dedik bu kadar kargoyu alamayız dediler. Tekrar Yurtiçi’ne götürdük onlar da gıdım gıdım çıkış yapıyorlar. Aslında hiç almadan orada bıraksaydık hepsi çıkmıştı belki de ama çaresiz bırakıyorlar insanı mecburen hızlıca çıksın diye çözüm aramak zorunda kalıyoruz.
- 27-05-2020, 03:39:23Sistemler 10.30'da açılıyor. 5 dakika süre veriyorlar, kargo şubesi 5 dakika da ne kadar çıkış yaparsa yapabiliyor sonrasında sistem hemen kapanıyor. Bu 5 dakika süre zarfında, barkod mu okutulsun, okutulan barkodun adres tanımlaması mı yapılsın. Çıkan barkodu kargoya mı yapıştırılsın hepsi dert. Bu bayramda düzelir diye umut ettim, en azından bir şeyler olur diye düşündüm lakin daha beter bir hafta yaşayacağız.
- 27-05-2020, 03:39:49MNG ile çalışıyoruz.
Teslim edilemeyen iadeler dışında pek sorun yaşamadık bu zamanda. En son cuma günü 30 koli bıraktık. Hepsi girildi. - 27-05-2020, 03:43:41Aynı aşamaları izledik bizde yurtiçi götürdük kaldı 1 hafta geri aldık data sağladık mng ye sistemden entegre ettiler 1 saatte gireriz abi dediler 3 gün kaldı 150 tane girebildilerbilalagca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonra dükkana geri çektik 5 gün 2 farklı şubeye bıraktık birine bırakmış olsaydık çoğu kesilmiş olacaktı sanırım yarısı öyle kesildi kesilen kadar tekrar geldi.. ortalık ana baba günü oldu şuanda 2 farklı şubede yine siparişler bekliyor yarın için siparişler bekliyor müşteriler çılgınlarcasına bekliyor. 11.11 sezonunda aynı sorunda şehirdışına çıkıp boş bi şubeye kargo bırakmıştık sorunu öyle çözmüştük malum yasaktan şehir dışı da çıkamıyoruz kaldık böyle..
- 27-05-2020, 03:44:05Hocam, günde 50 adet verin. Mırın kırın ediyorlar. Sanki bedavaya gönderiyorumEvteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2020, 03:49:25Ey maÅŸallah
Hocam mal satıyorsa İstanbul içi elden teslim olayına girseniz çok faydalı olur bence.
Benim Butik kiÅŸiye özel ev tekstili, 2000 tane çıkartırsam havam çok deÄŸiÅŸir 😅
shopdanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-05-2020, 03:52:39Aynen kapıdan kovuyolarmavimedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sabaha ayırdım cumadan almadıklarını, kapısında bekleyecem bakalım yine almayacaklar ama
bir kaç şube dolaşıp gazımızı alıp geri döncez sanırım
Mng'de alıcı şube kapalı ve "alıcıya ulaşılamadı " hatası çok oluyor malesef :/MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dağıtmak da ayrı bir sorun ama yakın olan %10 'luk kısımı eritmek yapılabilirmiş.Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Butik satışı daha tatlıdır hocam fatura, kargo sorunu daha az kaar marjı daha yüksek olur bence
Kargo firmalarına teşekkür etmek lazım aslında " Anneler gününde aldım babalar gününde geldi " yorumunu gerçekleştirecekler
sonra dükkana geri çektik 5 gün 2 farklı şubeye bıraktık birine bırakmış olsaydık çoğu kesilmiş olacaktı sanırım yarısı öyle kesildi kesilen kadar tekrar geldi.. ortalık ana baba günü oldu şuanda 2 farklı şubede yine siparişler bekliyor yarın için siparişler bekliyor müşteriler çılgınlarcasına bekliyor. 11.11 sezonunda aynı sorunda şehirdışına çıkıp boş bi şubeye kargo bırakmıştık sorunu öyle çözmüştük malum yasaktan şehir dışı da çıkamıyoruz kaldık böyle..