Sistemler 10.30'da açılıyor. 5 dakika süre veriyorlar, kargo şubesi 5 dakika da ne kadar çıkış yaparsa yapabiliyor sonrasında sistem hemen kapanıyor. Bu 5 dakika süre zarfında, barkod mu okutulsun, okutulan barkodun adres tanımlaması mı yapılsın. Çıkan barkodu kargoya mı yapıştırılsın hepsi dert. Bu bayramda düzelir diye umut ettim, en azından bir şeyler olur diye düşündüm lakin daha beter bir hafta yaşayacağız.