Bir ayı bulan kargomuz var hala çıkmamış. Kargoları şubeye veriyoruz ama çıkışları yapılmıyor. En son kargoları geri aldık hepsinin barkodunu değiştik MNG’ye bıraktık o da çıkış yapamadı. PTT’ye götürelim dedik bu kadar kargoyu alamayız dediler. Tekrar Yurtiçi’ne götürdük onlar da gıdım gıdım çıkış yapıyorlar. Aslında hiç almadan orada bıraksaydık hepsi çıkmıştı belki de ama çaresiz bırakıyorlar insanı mecburen hızlıca çıksın diye çözüm aramak zorunda kalıyoruz.