Kota diye bir şey olduğunu daha bu gün yaşayarak öğrendim. Mesai saatlerinde kargo göndermek için girdiğim Yurtiçi Kargo da kargo alamıyoruz dedi. Çok şaşırdım önce neden falan derken sistemimiz merkez tarafından kapanıyor yoğunluktan dolayı dedi. Çağrı merkezlerini aradığımda da kota olduğunu kota dolunca otomatik kapandığını belirtti. Sektör büyüdükçe kargo şirketleri büyüme yoluna gideceğine kabuğuna çekilip küçülme yoluna gidiyorlar, değişime ayak uyduramıyorlar.
İş çokluğundan adamlar sıkıldıkları için mi acaba büyümek istemiyorlar.Dillerinden düşmez artık kota kelimesi..
MNG ve Yurtiçinde sadece 2 kere geri çevrildim ama aras kargoda hiçbir sorun yok hiçbir şubesinde.
aras kargo sürat kargo kargo alıyorda dağıtım işini çok iyi yapamıyolar.