insanların kargo firmaları yüzünden e ticarete güvenleri azalacak bence..
Olumsuz yönde etkilediği kesin..
Müşteri anlamıyor, banane beni bağlamaz diyor.
Pazaryerleri gecikmeleri firmalara yansıtıyor..
Sonra gel de ticaret yap. Kimi memnun edeceğimizi şaşırdık!