kargo şubelerinde problem çok büyük ne zaman düzelir kimse bilmiyor. kargoculara da hak veriyorum adamlar işini yapmaya çalışıyor ama bu tarz yoğun dönemlerde geçici süreyle ek dağıtım elemanı gerekiyor. klasik işçi havuz problemi..

2 işçi 10 günde dağıtırsa
4 işçi 5 günde
10 işçi 2 günde