Emreglb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazılım Müh. / Pc Müh. Sizce?
43
●768
- 26-05-2020, 15:39:19hocam ikisi de aynı işi yapıyor farketmiyor açıkcası tek önemli nokta seni yeni mezunlardan ayıracak olan yapacağın projeler ve çalıştığın yerler bu yüzden okullar kapanınca her sene farklı firmalarda çalış 4 yıl olsa 4 yılda 4 firma olur ve projelerde yaptıklarını yazabilirsin.
- 26-05-2020, 16:49:00PC mühendisliği?
Allah aşkına yeni bir bölüm çıktı da benim mi haberim yok acaba?
PC, Personel Computer yani mealen kişisel bilgisayar anlamına geliyor.
Bilgisayar Mühendisliği bitti, şimdi bir de yeni bölüm olarak Kişisel Bilgisayar Mühendisliği mi açtılar?
Havalı yazayım diye, rezil etmişsiniz kendinizi. - 26-05-2020, 17:24:46Hocam edattan sonra virgül kullanılmaz.Önce Türkçe ögrenmeliyiz.CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2020, 17:44:22Böyle saçma bi eleştiri bulabildiğiniz için sizi tebrik ediyorumCytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkür ederimFHisamioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım teşekkürleremirhanbulbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-05-2020, 18:43:30Yazım yanlışı olan yeri kalın ile işaretleyip alıntılar mısınız? Hatamın nerede olduğunu öğrenmek isterim.Geor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dipnot: Yazım ve imla kurallarına fazlasıyla hakim biri olarak, ne yapmak istediğinizi anladım. Aklınız sıra, sen konu sahibine bilmişlik tasladın, ben de sana taslayacağım diyorsunuz ama ikisi farklı şeyler. 😊 - 26-05-2020, 18:52:08Evet öyle düşündüm.Çok akıllısınızCytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece fazla hararetlisiniz ve sizin tarzınızla sizi uyarmak istedim.Ayrıca konu sahibine uygun bir dil kullanarak yakındıgınız durumu çok daha etkili bir şekilde aktarabilirsiniz hocam. Kesinlikle deneyin.
diye, - 26-05-2020, 19:49:33Haklısınız hocam, sinirli bir anıma denk geldi, ayrıca bu kelimeyi (PC Mühendisliği) bölümümüze yeni gelen bir kaç 1. sınıf öğrencisinden de duyup, içten içe çıldırmıştım. Onun da etkisi vardır muhakkak.Geor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hata konusunda da, evet orada virgül olmamalıymış. Bazen gözden kaçabiliyor fakat daha da dikkat ederim. Sonuçta dilimiz Türkçe ise, yazmayı da okumayı da iyi bilmeliyiz. - 26-05-2020, 20:45:56Arada sinirlenebiliyoruz hocam evet.Bu arada bu sefer de baglaçtan sonra virgül koydunuz o da olmazCytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle bir link bırakayım.Saygılar.
