CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız hocam, sinirli bir anıma denk geldi, ayrıca bu kelimeyi (PC Mühendisliği) bölümümüze yeni gelen bir kaç 1. sınıf öğrencisinden de duyup, içten içe çıldırmıştım. Onun da etkisi vardır muhakkak.

Hata konusunda da, evet orada virgül olmamalıymış. Bazen gözden kaçabiliyor fakat daha da dikkat ederim. Sonuçta dilimiz Türkçe ise, yazmayı da okumayı da iyi bilmeliyiz.
Arada sinirlenebiliyoruz hocam evet.Bu arada bu sefer de baglaçtan sonra virgül koydunuz o da olmaz Şöyle bir link bırakayım.Saygılar.