CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazım yanlışı olan yeri kalın ile işaretleyip alıntılar mısınız? Hatamın nerede olduğunu öğrenmek isterim.

Dipnot: Yazım ve imla kurallarına fazlasıyla hakim biri olarak, ne yapmak istediğinizi anladım. Aklınız sıra, sen konu sahibine bilmişlik tasladın, ben de sana taslayacağım diyorsunuz ama ikisi farklı şeyler. 😊
Evet öyle düşündüm.Çok akıllısınız Sadece fazla hararetlisiniz ve sizin tarzınızla sizi uyarmak istedim.Ayrıca konu sahibine uygun bir dil kullanarak yakındıgınız durumu çok daha etkili bir şekilde aktarabilirsiniz hocam. Kesinlikle deneyin.

diye,