Hocam edattan sonra virgül kullanılmaz.Önce Türkçe ögrenmeliyiz.
Yazım yanlışı olan yeri kalın ile işaretleyip alıntılar mısınız? Hatamın nerede olduğunu öğrenmek isterim.
Dipnot: Yazım ve imla kurallarına fazlasıyla hakim biri olarak, ne yapmak istediğinizi anladım. Aklınız sıra, sen konu sahibine bilmişlik tasladın, ben de sana taslayacağım diyorsunuz ama ikisi farklı şeyler. 😊