Evet öyle düşündüm.Çok akıllısınız

Sadece fazla hararetlisiniz ve sizin tarzınızla sizi uyarmak istedim.Ayrıca konu sahibine uygun bir dil kullanarak yakındıgınız durumu çok daha etkili bir şekilde aktarabilirsiniz hocam. Kesinlikle deneyin.
diye,
Haklısınız hocam, sinirli bir anıma denk geldi, ayrıca bu kelimeyi (PC Mühendisliği) bölümümüze yeni gelen bir kaç 1. sınıf öğrencisinden de duyup, içten içe çıldırmıştım. Onun da etkisi vardır muhakkak.
Hata konusunda da, evet orada virgül olmamalıymış. Bazen gözden kaçabiliyor fakat daha da dikkat ederim. Sonuçta dilimiz Türkçe ise, yazmayı da okumayı da iyi bilmeliyiz.