frknkdmr96 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ticaret Puani hakkinda sorum var
22
●477
- 27-04-2020, 16:12:5110 TL alti ticareti puani vermek yasak umarım siz vermemissinizdir simdiye kadar...frknkdmr96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2020, 16:13:48Kendini ele vereni ilk defa gördümfrknkdmr96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
40 kuruşluk kodlardan en az 25 tane almış olmanız lazım trade kullanabilmek için. Aldınız mı 25 adet , trade kullanmışsınız da ?
- 27-04-2020, 16:19:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.evet ama uzun süreç olur eğer alım yapıp aldığı şeyi satarsa x2 ticaret olur ben şahsen öyle yaptım ve başarılı oldum 1 hafta sürmedi ucuza aldım, aldığım fiyata geri sattım forumda kar 0 ama döngü olduNil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada 12 gün olmuş ve eksi tradeniz olmuş dikkat edin derim başarılı profil size kazandırır - 27-04-2020, 16:24:51bu ilgincmis? Peki bilgimi ticaret puanina nasil dönüstürecegim ?FHKarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2020, 16:27:37Üyeliği durdurulduKarşı taraf için haksız i-trader şikayeti oluşturdum ama bakan olmadı. Bugün mail attım r10'a umarım dönerler. Teşekkür ederim fikriniz için, kolay gelsin.onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
40 kuruşluk kodlardan en az 25 tane almış olmanız lazım trade kullanabilmek için. Aldınız mı 25 adet , trade kullanmışsınız da ?