• 27-04-2020, 16:12:49
    #10
    frknkdmr96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam forumda pepsi kodu satanlar var 0,30 0,40 kuruşa falan onlardan alıp puan arttırabilirsiniz.
    Min 10 TL olması lazım
  • 27-04-2020, 16:12:51
    #11
    frknkdmr96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam forumda pepsi kodu satanlar var 0,30 0,40 kuruşa falan onlardan alıp puan arttırabilirsiniz.
    10 TL alti ticareti puani vermek yasak umarım siz vermemissinizdir simdiye kadar...
  • 27-04-2020, 16:13:48
    #12
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    frknkdmr96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam forumda pepsi kodu satanlar var 0,30 0,40 kuruşa falan onlardan alıp puan arttırabilirsiniz.
    Kendini ele vereni ilk defa gördüm 40 kuruşluk kodlardan en az 25 tane almış olmanız lazım trade kullanabilmek için. Aldınız mı 25 adet , trade kullanmışsınız da ?
  • 27-04-2020, 16:17:36
    #13
    Nil
    Üyeliği durduruldu
    Sadece alım gerekmez mesela ben bir şey satmak istediğim zaman o şeyi almak için ilan açan kişilere mesaj atıyorum.
  • 27-04-2020, 16:19:50
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece alım gerekmez mesela ben bir şey satmak istediğim zaman o şeyi almak için ilan açan kişilere mesaj atıyorum.
    evet ama uzun süreç olur eğer alım yapıp aldığı şeyi satarsa x2 ticaret olur ben şahsen öyle yaptım ve başarılı oldum 1 hafta sürmedi ucuza aldım, aldığım fiyata geri sattım forumda kar 0 ama döngü oldu

    bu arada 12 gün olmuş ve eksi tradeniz olmuş dikkat edin derim başarılı profil size kazandırır
  • 27-04-2020, 16:23:46
    #15
    Hocam sadece birşeyler satın almak zorunda değilsiniz. Bilginiz olan konularda hizmet almak isteyenlere hizmet verebilirsiniz. Yalnışım varsa düzeltin
  • 27-04-2020, 16:24:51
    #16
    FHKarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece birşeyler satın almak zorunda değilsiniz. Bilginiz olan konularda hizmet almak isteyenlere hizmet verebilirsiniz. Yalnışım varsa düzeltin
    bu ilgincmis? Peki bilgimi ticaret puanina nasil dönüstürecegim ?
  • 27-04-2020, 16:27:37
    #17
    Nil
    Üyeliği durduruldu
    onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ama uzun süreç olur eğer alım yapıp aldığı şeyi satarsa x2 ticaret olur ben şahsen öyle yaptım ve başarılı oldum 1 hafta sürmedi ucuza aldım, aldığım fiyata geri sattım forumda kar 0 ama döngü oldu

    bu arada 12 gün olmuş ve eksi tradeniz olmuş dikkat edin derim başarılı profil size kazandırır
    Karşı taraf için haksız i-trader şikayeti oluşturdum ama bakan olmadı. Bugün mail attım r10'a umarım dönerler. Teşekkür ederim fikriniz için, kolay gelsin.
  • 27-04-2020, 16:28:38
    #18
    Logo tasarımı yapabilirsiniz, makale yazabilirsiniz vs.