onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet ama uzun süreç olur eğer alım yapıp aldığı şeyi satarsa x2 ticaret olur ben şahsen öyle yaptım ve başarılı oldum 1 hafta sürmedi ucuza aldım, aldığım fiyata geri sattım forumda kar 0 ama döngü oldu

bu arada 12 gün olmuş ve eksi tradeniz olmuş dikkat edin derim başarılı profil size kazandırır
Karşı taraf için haksız i-trader şikayeti oluşturdum ama bakan olmadı. Bugün mail attım r10'a umarım dönerler. Teşekkür ederim fikriniz için, kolay gelsin.