• 27-04-2020, 17:42:52
    #19
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini ele vereni ilk defa gördüm 40 kuruşluk kodlardan en az 25 tane almış olmanız lazım trade kullanabilmek için. Aldınız mı 25 adet , trade kullanmışsınız da ?
    35 tane aldım o kadarda değil 😂
  • 28-04-2020, 07:28:49
    #20
    frknkdmr96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam forumda pepsi kodu satanlar var 0,30 0,40 kuruşa falan onlardan alıp puan arttırabilirsiniz.
    Bende bu yeni üyeler 1 ay nasıl yüzlerce ticaret yapıyor diyordum. Umarım 1 adet alıp ticaret puanı vermiyorsunuz çünkü ticaret puanı vermek için minimum 10 TL'lik alış-veriş yapılmalı.
  • 28-04-2020, 08:31:59
    #21
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bu yeni üyeler 1 ay nasıl yüzlerce ticaret yapıyor diyordum. Umarım 1 adet alıp ticaret puanı vermiyorsunuz çünkü ticaret puanı vermek için minimum 10 TL'lik alış-veriş yapılmalı.
    Hocam peki bunun denetlenebilirligi var mi? Hic alisveris yapmadan da Ticaret Puani verilebiliyor mu (sanki oluyormus gibi geldi bana )
  • 28-04-2020, 08:34:12
    #22
    ichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam peki bunun denetlenebilirligi var mi? Hic alisveris yapmadan da Ticaret Puani verilebiliyor mu (sanki oluyormus gibi geldi bana )
    Hayır yok. Ama herhangi bir şüphede veya şikayette moderatör yapılan ticarete dair kanıt ( dekont ) isteyebilir. Kanıtlanamaz ise üye uzaklaştırılır.
  • 28-04-2020, 09:00:33
    #23
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bu yeni üyeler 1 ay nasıl yüzlerce ticaret yapıyor diyordum. Umarım 1 adet alıp ticaret puanı vermiyorsunuz çünkü ticaret puanı vermek için minimum 10 TL'lik alış-veriş yapılmalı.
    Cevap verdim hocam ama bi üst mesajda