frknkdmr96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam forumda pepsi kodu satanlar var 0,30 0,40 kuruşa falan onlardan alıp puan arttırabilirsiniz.
Bende bu yeni üyeler 1 ay nasıl yüzlerce ticaret yapıyor diyordum. Umarım 1 adet alıp ticaret puanı vermiyorsunuz çünkü ticaret puanı vermek için minimum 10 TL'lik alış-veriş yapılmalı.