Ticaret Puani hakkinda sorum var
22
●477
- 27-04-2020, 16:00:10Merhaba arkadaslar bazi Alim-Satim forumlarinda belli bir Ticaret Puani olmadan Satis yapmak yasak yaziyor. Peki ben hic bir sey satamayacaksam Ticaret puanimi nasil arttiracagim?
- 27-04-2020, 16:04:56Var mi 1 Liraya bir sey satan . Satin alayim bari bir kac tanenuritoparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hemen ucuz bir seyler bulup satin almaliyimesrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tesekkürler
- 27-04-2020, 16:05:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.en az 10 TL ye puan verilir diğeri ban sebebi ben de çok çektim ama şükür kurtuldumichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 TL gözden çıkacak yani
- 27-04-2020, 16:08:10Hocam forumda pepsi kodu satanlar var 0,30 0,40 kuruşa falan onlardan alıp puan arttırabilirsiniz.
- 27-04-2020, 16:08:26bunu ögrendigim iyi olduonuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cok sagol
- 27-04-2020, 16:08:43hocam zamanla ticaret puanı artırırsanız daha mantıklı olabilir. Siz ticaret yaptıkça zaten birikiyor, bu süre zarfında forumu tanıyabilirsiniz.ichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
