• 27-04-2020, 16:00:10
    #1
    Merhaba arkadaslar bazi Alim-Satim forumlarinda belli bir Ticaret Puani olmadan Satis yapmak yasak yaziyor. Peki ben hic bir sey satamayacaksam Ticaret puanimi nasil arttiracagim?
  • 27-04-2020, 16:01:41
    #2
    Bir şeyler satın alarak
  • 27-04-2020, 16:04:41
    #3
    Hocam satın alarak veya bazı kategorilerde satışa izin var oralardan satış yapabilirsiniz.
  • 27-04-2020, 16:04:56
    #4
    nuritoparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şeyler satın alarak
    Var mi 1 Liraya bir sey satan . Satin alayim bari bir kac tane



    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam satın alarak veya bazı kategorilerde satışa izin var oralardan satış yapabilirsiniz.
    hemen ucuz bir seyler bulup satin almaliyim Tesekkürler
  • 27-04-2020, 16:05:59
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var mi 1 Liraya bir sey satan . Satin alayim bari bir kac tane
    en az 10 TL ye puan verilir diğeri ban sebebi ben de çok çektim ama şükür kurtuldum 100 TL gözden çıkacak yani
  • 27-04-2020, 16:08:10
    #6
    Hocam forumda pepsi kodu satanlar var 0,30 0,40 kuruşa falan onlardan alıp puan arttırabilirsiniz.
  • 27-04-2020, 16:08:26
    #7
    onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en az 10 TL ye puan verilir diğeri ban sebebi ben de çok çektim ama şükür kurtuldum 100 TL gözden çıkacak yani
    bunu ögrendigim iyi oldu cok sagol
  • 27-04-2020, 16:08:43
    #8
    ichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var mi 1 Liraya bir sey satan . Satin alayim bari bir kac tane




    hemen ucuz bir seyler bulup satin almaliyim Tesekkürler
    hocam zamanla ticaret puanı artırırsanız daha mantıklı olabilir. Siz ticaret yaptıkça zaten birikiyor, bu süre zarfında forumu tanıyabilirsiniz.
  • 27-04-2020, 16:10:13
    #9
    yorum yaparım ,,,)