Bende bu yeni üyeler 1 ay nasıl yüzlerce ticaret yapıyor diyordum. Umarım 1 adet alıp ticaret puanı vermiyorsunuz çünkü ticaret puanı vermek için minimum 10 TL'lik alış-veriş yapılmalı.
Hocam peki bunun denetlenebilirligi var mi? Hic alisveris yapmadan da Ticaret Puani verilebiliyor mu (sanki oluyormus gibi geldi bana

)