frknkdmr96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam forumda pepsi kodu satanlar var 0,30 0,40 kuruşa falan onlardan alıp puan arttırabilirsiniz.
10 TL alti ticareti puani vermek yasak umarım siz vermemissinizdir simdiye kadar...