frknkdmr96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam forumda pepsi kodu satanlar var 0,30 0,40 kuruşa falan onlardan alıp puan arttırabilirsiniz.
Kendini ele vereni ilk defa gördüm 40 kuruşluk kodlardan en az 25 tane almış olmanız lazım trade kullanabilmek için. Aldınız mı 25 adet , trade kullanmışsınız da ?