Nil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece alım gerekmez mesela ben bir şey satmak istediğim zaman o şeyi almak için ilan açan kişilere mesaj atıyorum.
evet ama uzun süreç olur eğer alım yapıp aldığı şeyi satarsa x2 ticaret olur ben şahsen öyle yaptım ve başarılı oldum 1 hafta sürmedi ucuza aldım, aldığım fiyata geri sattım forumda kar 0 ama döngü oldu

bu arada 12 gün olmuş ve eksi tradeniz olmuş dikkat edin derim başarılı profil size kazandırır