• 27-04-2020, 04:23:08
    #37
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdayım Enesim sor cevaplim
    Ne sorayım abi sevdiklerimiz bırakıp gitti bizi geri dönse ne yazar



    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün oluyor ben başkasını seviyorum diyeli..
    Hoc sizin değerimiz gidince anlaşılır

    rampapapam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşk mı?
    Boşver abi öğrenme

    https://youtu.be/tMzbrEpGP5c
    😊
    yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 Sene desem Ve Halada Bilmiyor​​​​
    Ölüm her saniye yaklaşıyor sana git konuş
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    berkaycavdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konularda ahkam kesecek yaşta değilim belki ama seviyorsan bile fazla belli etmeyeceksin 👍🏻
    👍
    tdc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmayan varmı diye sormak daha iyi.
    👍
    Benım 7 sene oldu halen seviyorum
    Sanırım bir 7 sene daha geçecek.
    Ölüm çok yakın git konuş böyle bekleyerek olmaz öldürmez
    egepen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşk yok 👍para var
    Para yok?
    girgin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgi hak edene verilir, sen doğru kişiyi bulmuşsan ister az seven ol ister çok o kişi senindir. Kendimden biliyorum yani
    Aynen öyle beni seveni severim
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlatayım mı
    Anlat reis
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımın merkezine tek bir insanı koyacak kadar kör olmadım bu yüzden aşk konusunu pas geçiyorum. Sadece mesajları okumaya geldim
    En iyisi zirve tek kişiliktir
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Kız İçin 2 yılımı verdim onun için 108 kilodan 85 kiloya kadar düştüm sonuç ne biliyosunuz zaten..
    Bende öyle çok değiştim ama boş herşey
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok seversen daha çok ilgi beklerler ve o gösterdiğin ilginin bir kısmını 1-2 gün gösterme "Sen artık bana böyle böyle mesaj atmıyorsun / ilgi göstermiyorsun" diye yüzüne vurmaya başlıyorlar. Kadınları anlamak gerçekten çok güç. Yaşıtın ya da biraz üstü biriyle muhabbet ediyorsun olgun düşünür diyorsun ama o bile çocuk gibi triplere giriyor. Saçma bir sebep yüzüne saatlerdir trip yiyiyorum.
    Öyle hocam ben flörtümde öyleydi boş boş mejaslar atardı iş var çalışıyorum diyorum daha yazardı saçma sapan konuşurdu destan yazardım hm anladım tamam peki derdi noldu mu bir gün dedim düzelt kendini böyle olmaz bak dedim sürekli bir şeyler yapıyorsun dedim. Ben seni istemiyorum ayrılalım konuşmayalım dedi. Daha dün bana rüyamda seni gördüm seni çok seviyorum rüyamda senle mobilya takımı alıyorduk cart curt boş boş muhabbetler.
    Güle güle dedim umrumda olmaz giden.
    @Ogu2; dediği gibi çok fazla ilgi göstermeyeceksin.
    Aynen öyle
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin sevdiğin seni sevmez hayat böyledir
    Aynen öyle seven sevilmez
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açılma vakti gelmiş gibi sanki
    👍
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enes, yazacaklarım burası için uygun değil.

    Sana artik Like Adam diyeceğim.
    💥🌹
    ozermurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşkına eşkiya
    🌹
    roomzoom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan düşe kalka büyumekten ğüclenir biz eksilmişiz ustaa
    Yok hocam iyisiniz iyi



    Onun yaptığı kötülüğe bile onun omzunda ağlamak istedim. 🥴
    O Kadar saf ve temiz sevdik hocam
    mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuana kadar cidden birini sevmedim. 2 3 ay önce arkadaşlar numaramı vermişti bi kıza. 1hafta fln konuştuk , buluşmuştuk ,
    günlerden Cumartesiydi Naber demiştim moralim yok dedi ne oldu dedim birşey yok dedi o ara uyumuşum, diğer gün yazıyorum cevap yok diyorum ne oldu . Bana verdiği cevap:serhan iste ilk günki sevgim kalmadı neden diyorum bana dün niye görüldü attın niye ısrar etmedin...

    kıza baksan bir şeye benzediği yok ayıptır söylemesi bir şey diyeceğim forumdan banlanacağım.
    sarışın yeşil gözlü, yakışıklı , düzgün beyfendiyim. İlla piçin teki olayım dimi. Neyse Lisede yapmadan bitiriyorum. Bu yaştaki kızların aşk anlamı pek olduğunu düşünmüyorum. ( boş olaylara asla tahammülüm yoktur)




    Bak ayak üstü aklıma geldi sinirlendim ya :d
    Öyle hocam bende flörtüm ile konuşuyordum sürekli anlık at yok şunu yap çalışıyorum diyorum 1 gün yazmadık saçma saçma şeyler yapıyordu ayar oldum düzelt kendini dedim ayrılalım cart curt dedi güle güle dedim umrumda değil.
  • 27-04-2020, 05:09:43
    #38
    Forumda aşk acısı çekmek yasak. Ben yasakladim🤕

    Ya lütfen çok rica ediyorum yapmayın. Uğraşmayın biten bir şeyle. Canınızın değerini bilin. Guvenilecek, sevilecek bir sürü insan var. Takıntı yapmaya değmez gençler 🙏
    Unutun gitsin.
  • 27-04-2020, 05:15:12
    #39
    bilgekadin2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda aşk acısı çekmek yasak. Ben yasakladim🤕

    Ya lütfen çok rica ediyorum yapmayın. Uğraşmayın biten bir şeyle. Canınızın değerini bilin. Guvenilecek, sevilecek bir sürü insan var. Takıntı yapmaya değmez gençler 🙏
    Unutun gitsin.
    Forumun kraliçesisiniz siz olmasanız ne yaparız 💥🌹
  • 27-04-2020, 05:21:29
    #40
    Enes 2 senedir devam eden bi ilişkim var. Şöyle bi 23-25 yaşlarına gel daha mantıklı düşünüyorsun bizi de bırakıp giden gitti. Aldatarak kandırarak hem de. Acele etmemek lazım Ya sabır..
  • 27-04-2020, 08:37:18
    #41
    Üyeliği durduruldu
    AŞK diye bir şey yok, bütün aşıklar yanılmış.
  • 27-04-2020, 10:27:55
    #42
    Ne çok aşk acısı çeken varmış forumda ya 😂
    Size bi e-kitap şart oldu artık😂
  • 27-04-2020, 10:31:17
    #43
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir zaman sen fazla sevmeyeceksin
    Karşı taraf daha fazla sevmeli. Taviz vermeyeceksin bir duruşun olacak.
    Ben yaşadıklarımı yazsam destan olur ama bilin ki arkadaşın dediği çok doğru
  • 27-04-2020, 13:45:02
    #44
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle bir sahur sohbeti yapalım. Ben anlatayım anı oldu hayatımda birini çok sevdim tam 1 sene boyunca. Çok sevdim çok hemde 7 ay hiç unutmadım ona doğum gününde 1 ay önce çiçek gönderdim. Beni engelledi ve dalga geçti. O zaman herşey bitti sadece seven oldum. Sevilen olmadım Allah her zaman büyüktür hakkımızda hayırlısı düşmez kalkmaz bir ALLAH'TIR o yüzden aşk'a olan inancım bitti aşk' diye bir şey yok bana göre artık. Sadece seven var sevilen yok.
    Hayırlı Sahurlar herkese
    Tam sana göre bir hesabım var www.instagram.com/sengibidegil

    Bir takipçi bir takipçidir
  • 27-04-2020, 14:46:00
    #45
    Enes çin malı gibisin. Konuların çakmasını açıyorsun.