• 27-04-2020, 03:31:17
    #28
    senin sevdiğin seni sevmez hayat böyledir
  • 27-04-2020, 03:34:08
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne kadar seversen sev senden iyisini bulunca çekip giderler aşk sevgi şimdi paraya bakıyor iyi yedirirsen kral sensin unutma her zaman sen bir adım at o sana 2 adım atsın sen kendini her zaman geri adımda kal.

    Ben 8 sene dir unutamıyorum ve hala aklımda çıkmadığı için yeni bir ilişkiye adım atamıyorum bana herşey de ama aşk deme 🙄🤨🤔
  • 27-04-2020, 03:34:10
    #30
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevmek güzeldir sadece hak edene ayrıca aşık olmak daha güzeldir çünkü bazen her şey üstünüze gelirken bile sadece ona sığınıyorsunuz ve güzel bir şey yani

    Bende aşık olduğum var 4 yıldır.
    Hocam açılma vakti gelmiş gibi sanki
    • Enes65532
    Enes65532 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-04-2020, 03:34:51
    #31
    igtr.net
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açılma vakti gelmiş gibi sanki

    Nasıl hocam
  • 27-04-2020, 03:36:32
    #32
    Enes, yazacaklarım burası için uygun değil.

    Sana artik Like Adam diyeceğim.
  • 27-04-2020, 03:47:35
    #33
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlatayım mı
    Aşkına eşkiya
  • 27-04-2020, 03:58:16
    #34
    İnsan düşe kalka büyumekten ğüclenir biz eksilmişiz ustaa



    Onun yaptığı kötülüğe bile onun omzunda ağlamak istedim. 🥴
  • 27-04-2020, 04:02:33
    #35
    https://www.youtube.com/watch?v=IRIMVXyAvw0

    Konuya iyi gidecektir. Herkese hayırlı sahurlar.
  • 27-04-2020, 04:16:40
    #36
    Şuana kadar cidden birini sevmedim. 2 3 ay önce arkadaşlar numaramı vermişti bi kıza. 1hafta fln konuştuk , buluşmuştuk ,
    günlerden Cumartesiydi Naber demiştim moralim yok dedi ne oldu dedim birşey yok dedi o ara uyumuşum, diğer gün yazıyorum cevap yok diyorum ne oldu . Bana verdiği cevap:serhan iste ilk günki sevgim kalmadı neden diyorum bana dün niye görüldü attın niye ısrar etmedin...

    kıza baksan bir şeye benzediği yok ayıptır söylemesi bir şey diyeceğim forumdan banlanacağım.
    sarışın yeşil gözlü, yakışıklı , düzgün beyfendiyim. İlla piçin teki olayım dimi. Neyse Lisede yapmadan bitiriyorum. Bu yaştaki kızların aşk anlamı pek olduğunu düşünmüyorum. ( boş olaylara asla tahammülüm yoktur)



    Bak ayak üstü aklıma geldi sinirlendim ya :d