İçimizde aşık olan var mı?
49
●1.177
- 27-04-2020, 03:34:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ne kadar seversen sev senden iyisini bulunca çekip giderler aşk sevgi şimdi paraya bakıyor iyi yedirirsen kral sensin unutma her zaman sen bir adım at o sana 2 adım atsın sen kendini her zaman geri adımda kal.
Ben 8 sene dir unutamıyorum ve hala aklımda çıkmadığı için yeni bir ilişkiye adım atamıyorum bana herşey de ama aşk deme 🙄🤨🤔 - 27-04-2020, 03:34:10Hocam açılma vakti gelmiş gibi sankifatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2020, 04:02:33
- 27-04-2020, 04:16:40Şuana kadar cidden birini sevmedim. 2 3 ay önce arkadaşlar numaramı vermişti bi kıza. 1hafta fln konuştuk , buluşmuştuk ,
günlerden Cumartesiydi Naber demiştim moralim yok dedi ne oldu dedim birşey yok dedi o ara uyumuşum, diğer gün yazıyorum cevap yok diyorum ne oldu . Bana verdiği cevap:serhan iste ilk günki sevgim kalmadı neden diyorum bana dün niye görüldü attın niye ısrar etmedin...
kıza baksan bir şeye benzediği yok ayıptır söylemesi bir şey diyeceğim forumdan banlanacağım.
sarışın yeşil gözlü, yakışıklı , düzgün beyfendiyim. İlla piçin teki olayım dimi. Neyse Lisede yapmadan bitiriyorum. Bu yaştaki kızların aşk anlamı pek olduğunu düşünmüyorum. ( boş olaylara asla tahammülüm yoktur)
Bak ayak üstü aklıma geldi sinirlendim ya :d
ayrıca aşık olmak daha güzeldir çünkü bazen her şey üstünüze gelirken bile sadece ona sığınıyorsunuz ve güzel bir şey yani