fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevmek güzeldir sadece hak edene ayrıca aşık olmak daha güzeldir çünkü bazen her şey üstünüze gelirken bile sadece ona sığınıyorsunuz ve güzel bir şey yani

Bende aşık olduğum var 4 yıldır.
Hocam açılma vakti gelmiş gibi sanki