• 27-04-2020, 03:03:01
    #1
    Şöyle bir sahur sohbeti yapalım. Ben anlatayım anı oldu hayatımda birini çok sevdim tam 1 sene boyunca. Çok sevdim çok hemde 7 ay hiç unutmadım ona doğum gününde 1 ay önce çiçek gönderdim. Beni engelledi ve dalga geçti. O zaman herşey bitti sadece seven oldum. Sevilen olmadım Allah her zaman büyüktür hakkımızda hayırlısı düşmez kalkmaz bir ALLAH'TIR o yüzden aşk'a olan inancım bitti aşk' diye bir şey yok bana göre artık. Sadece seven var sevilen yok.
    Hayırlı Sahurlar herkese
  • 27-04-2020, 03:03:37
    #2
    Hiçbir zaman sen fazla sevmeyeceksin
    Karşı taraf daha fazla sevmeli. Taviz vermeyeceksin bir duruşun olacak.
  • 27-04-2020, 03:04:03
    #3
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir zaman sen fazla sevmeyeceksin
    Çok seversen çekip giderler
  • 27-04-2020, 03:04:18
    #4
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir zaman sen fazla sevmeyeceksin

    https://youtu.be/fpeMp8EFkd8
  • 27-04-2020, 03:05:29
    #5
    Burdayım Enesim sor cevaplim
  • 27-04-2020, 03:05:38
    #6
    PREMIUM SEO
    Bildiğim tek şey sizi önemsemeyen insanları önemsemeyin. Aşk,meşk hepsi geçici önemli olan saygı. Zaten seni önemsemeyen insandan da saygı bekleyemezsin.
    Edit: İt gibi giden it gibi gelir. Zamanını beklemek lazım.
  • 27-04-2020, 03:05:41
    #7
    igtr.net
    Sevmek güzeldir sadece hak edene ayrıca aşık olmak daha güzeldir çünkü bazen her şey üstünüze gelirken bile sadece ona sığınıyorsunuz ve güzel bir şey yani

    Bende aşık olduğum var 4 yıldır.
  • 27-04-2020, 03:05:45
    #8
    Misafir; aşk?
  • 27-04-2020, 03:05:46
    #9
    2 gün oluyor ben başkasını seviyorum diyeli..