Konu
İçimizde aşık olan var mı?
27-04-2020, 03:05:41
#7
fatii
igtr.net
Sevmek güzeldir sadece hak edene
ayrıca aşık olmak daha güzeldir çünkü bazen her şey üstünüze gelirken bile sadece ona sığınıyorsunuz ve güzel bir şey yani
Bende aşık olduğum var 4 yıldır.