Sevmek güzeldir sadece hak edene ayrıca aşık olmak daha güzeldir çünkü bazen her şey üstünüze gelirken bile sadece ona sığınıyorsunuz ve güzel bir şey yani

Bende aşık olduğum var 4 yıldır.