• 27-04-2020, 20:21:15
    #46
    Kadınlar size değil sahip olduğunuz güce aşık olurlar. Paranız malınız mülkünüz kadını bağlayan şeyler bunlardır. Dünyanın en yakışıklı adamı olup çulsuz olun bir tane kadın dönüp bakmaz. Doğada da bu böyledir. Dişi hayvanlar güçsüz hayvanla çiftleşmezler mesela ve kadınlar zora gelemezler çok az bir kısmı sıkıntıya zora gelebilir en sıkıntılı süreçte bırakıp gitmeye meyillidirler. O yüzden tek aşkınız para olsun gerisi kendiliğinden geliyor ve birini sevmek için uğraşmayın biri sizi severse siz de seversiniz Bu tecrübe nereden mi geliyor hiç anlatmayayım...
  • 27-04-2020, 23:04:16
    #47
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle bir sahur sohbeti yapalım. Ben anlatayım anı oldu hayatımda birini çok sevdim tam 1 sene boyunca. Çok sevdim çok hemde 7 ay hiç unutmadım ona doğum gününde 1 ay önce çiçek gönderdim. Beni engelledi ve dalga geçti. O zaman herşey bitti sadece seven oldum. Sevilen olmadım Allah her zaman büyüktür hakkımızda hayırlısı düşmez kalkmaz bir ALLAH'TIR o yüzden aşk'a olan inancım bitti aşk' diye bir şey yok bana göre artık. Sadece seven var sevilen yok.
    Hayırlı Sahurlar herkese
    enescim bu ramazanda tek aşk allah aşkı aman aklımıza başka türlü şeyler getirme.
  • 28-04-2020, 02:14:11
    #48
    Gerçek aşkin allah aşki olduğunu bilen fani aşki sallar...
  • 28-04-2020, 17:48:19
    #49
    KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yaşadıklarımı yazsam destan olur ama bilin ki arkadaşın dediği çok doğru
    Hocam unutunuz mu peki ?
  • 28-04-2020, 17:51:57
    #50
    Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam unutunuz mu peki ?
    Hocam unutmaktan kastın nedir ki ? Sevginin bitebilirliğine hayranım... Ama unutmak veya sevginin bitmesi bir yere kadar yaşadığın en ufak güzel bir anıyı düşündüğün zaman yara alıyorsa unutamamışssın demektir. Ve ben hala alıyorum o yarayı... Bunları haketmedim diyebilirim belki yaşım küçük (22 ye giriyorum) ama olmayınca olmuyor işte ya zorlamaya gerek yok. en ufak anını dahi hatırlamamaya çalışacaksın hocam kısacası.



    Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam unutunuz mu peki ?
    Eminim ki benim kadar çok hassas arkadaşlar da vardır aramızda. Ama unutacaksın hocam öyle ya da böyle unutmak zorundasın. Şimdi olmaz 10 sene sonra olur ama sakın ulan *ne güzeldik* deme . Bunu dediğin an başa sararsın Her çalan şarkıda aklına gelmediği zaman unutmuşssun demektir. Biraz dağınık yazıyorum çok olayın içine girmek istemediğim için kusura bakma ama dediklerim hep içimden geliyor.

    ANLATIN HOCAM DERDİ OLAN ANLATSIN BİR ARKADAŞINA AİLESİNE FARKETMEZ BİRİNE ANLATIN AMA YETERKİ ANLATIN. DERTLEŞİN