Şöyle bir sahur sohbeti yapalım. Ben anlatayım anı oldu hayatımda birini çok sevdim tam 1 sene boyunca. Çok sevdim çok hemde 7 ay hiç unutmadım ona doğum gününde 1 ay önce çiçek gönderdim. Beni engelledi ve dalga geçti. O zaman herşey bitti sadece seven oldum. Sevilen olmadım Allah her zaman büyüktür hakkımızda hayırlısı düşmez kalkmaz bir ALLAH'TIR o yüzden aşk'a olan inancım bitti aşk' diye bir şey yok bana göre artık. Sadece seven var sevilen yok.
Hayırlı Sahurlar herkese
enescim bu ramazanda tek aşk allah aşkı aman aklımıza başka türlü şeyler getirme.