Şöyle bir sahur sohbeti yapalım. Ben anlatayım anı oldu hayatımda birini çok sevdim tam 1 sene boyunca. Çok sevdim çok hemde 7 ay hiç unutmadım ona doğum gününde 1 ay önce çiçek gönderdim. Beni engelledi ve dalga geçti. O zaman herşey bitti sadece seven oldum. Sevilen olmadım Allah her zaman büyüktür hakkımızda hayırlısı düşmez kalkmaz bir ALLAH'TIR o yüzden aşk'a olan inancım bitti aşk' diye bir şey yok bana göre artık. Sadece seven var sevilen yok.
Hayırlı Sahurlar herkese