Şuana kadar cidden birini sevmedim. 2 3 ay önce arkadaşlar numaramı vermişti bi kıza. 1hafta fln konuştuk , buluşmuştuk ,
günlerden Cumartesiydi Naber demiştim moralim yok dedi ne oldu dedim birşey yok dedi o ara uyumuşum, diğer gün yazıyorum cevap yok diyorum ne oldu . Bana verdiği cevap:serhan iste ilk günki sevgim kalmadı neden diyorum bana dün niye görüldü attın niye ısrar etmedin...
kıza baksan bir şeye benzediği yok ayıptır söylemesi bir şey diyeceğim forumdan banlanacağım.
sarışın yeşil gözlü, yakışıklı , düzgün beyfendiyim. İlla piçin teki olayım dimi. Neyse Lisede yapmadan bitiriyorum. Bu yaştaki kızların aşk anlamı pek olduğunu düşünmüyorum. ( boş olaylara asla tahammülüm yoktur)
Bak ayak üstü aklıma geldi sinirlendim ya :d