Aşık olan yok mu forumda? :)
77
●2.110
- 26-04-2020, 05:51:05Ben de çok derdim de içine girince çıkılmıyor ki. Yapmam dediklerinizi yapıyorsunuz.Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2020, 05:53:14Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleRenfri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHerkes mi kalpsiz forumdaeneskaya1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevmediniz mi kimseyi?
- 26-04-2020, 05:53:53Evli, cocuk babasiyim hocam. O yuzden boyle diyorumyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
( Yenileniyoruz )