Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir zaman sen fazla sevmeyeceksin
Karşı taraf daha fazla sevmeli. Taviz vermeyeceksin bir duruşun olacak.
Ben yaşadıklarımı yazsam destan olur ama bilin ki arkadaşın dediği çok doğru