Burdayım Enesim sor cevaplim
Ne sorayım abi sevdiklerimiz bırakıp gitti bizi geri dönse ne yazar
2 gün oluyor ben başkasını seviyorum diyeli..
Hoc sizin değerimiz gidince anlaşılır
😊
7 Sene desem Ve Halada Bilmiyor
Ölüm her saniye yaklaşıyor sana git konuş
Bu konularda ahkam kesecek yaşta değilim belki ama seviyorsan bile fazla belli etmeyeceksin 👍🏻
👍
Olmayan varmı diye sormak daha iyi.
👍
Benım 7 sene oldu halen seviyorum

Sanırım bir 7 sene daha geçecek.
Ölüm çok yakın git konuş böyle bekleyerek olmaz öldürmez
Para yok?
Sevgi hak edene verilir, sen doğru kişiyi bulmuşsan ister az seven ol ister çok o kişi senindir. Kendimden biliyorum yani
Aynen öyle beni seveni severim
Anlatayım mı
Anlat reis
Hayatımın merkezine tek bir insanı koyacak kadar kör olmadım bu yüzden aşk konusunu pas geçiyorum. Sadece mesajları okumaya geldim
En iyisi zirve tek kişiliktir
1 Kız İçin 2 yılımı verdim onun için 108 kilodan 85 kiloya kadar düştüm sonuç ne biliyosunuz zaten..
Bende öyle çok değiştim ama boş herşey
Çok seversen daha çok ilgi beklerler ve o gösterdiğin ilginin bir kısmını 1-2 gün gösterme "Sen artık bana böyle böyle mesaj atmıyorsun / ilgi göstermiyorsun" diye yüzüne vurmaya başlıyorlar. Kadınları anlamak gerçekten çok güç. Yaşıtın ya da biraz üstü biriyle muhabbet ediyorsun olgun düşünür diyorsun ama o bile çocuk gibi triplere giriyor. Saçma bir sebep yüzüne saatlerdir trip yiyiyorum.
Öyle hocam ben flörtümde öyleydi boş boş mejaslar atardı iş var çalışıyorum diyorum daha yazardı saçma sapan konuşurdu destan yazardım hm anladım tamam peki derdi noldu mu bir gün dedim düzelt kendini böyle olmaz bak dedim sürekli bir şeyler yapıyorsun dedim. Ben seni istemiyorum ayrılalım konuşmayalım dedi. Daha dün bana rüyamda seni gördüm seni çok seviyorum rüyamda senle mobilya takımı alıyorduk

cart curt boş boş muhabbetler.
Güle güle dedim umrumda olmaz giden.
@Ogu2; dediği gibi çok fazla ilgi göstermeyeceksin.
Aynen öyle
senin sevdiğin seni sevmez hayat böyledir
Aynen öyle seven sevilmez
Hocam açılma vakti gelmiş gibi sanki
👍
Enes, yazacaklarım burası için uygun değil.
Sana artik Like Adam diyeceğim.
💥🌹
🌹
İnsan düşe kalka büyumekten ğüclenir biz eksilmişiz ustaa
Yok hocam iyisiniz iyi
Onun yaptığı kötülüğe bile onun omzunda ağlamak istedim. 🥴
O Kadar saf ve temiz sevdik hocam
Şuana kadar cidden birini sevmedim. 2 3 ay önce arkadaşlar numaramı vermişti bi kıza. 1hafta fln konuştuk , buluşmuştuk ,
günlerden Cumartesiydi Naber demiştim moralim yok dedi ne oldu dedim birşey yok dedi o ara uyumuşum, diğer gün yazıyorum cevap yok diyorum ne oldu . Bana verdiği cevap:serhan iste ilk günki sevgim kalmadı neden diyorum bana dün niye görüldü attın niye ısrar etmedin...
kıza baksan bir şeye benzediği yok ayıptır söylemesi bir şey diyeceğim forumdan banlanacağım.
sarışın yeşil gözlü, yakışıklı , düzgün beyfendiyim. İlla piçin teki olayım dimi. Neyse Lisede yapmadan bitiriyorum. Bu yaştaki kızların aşk anlamı pek olduğunu düşünmüyorum. ( boş olaylara asla tahammülüm yoktur)
Bak ayak üstü aklıma geldi sinirlendim ya :d
Öyle hocam bende flörtüm ile konuşuyordum sürekli anlık at yok şunu yap çalışıyorum diyorum 1 gün yazmadık saçma saçma şeyler yapıyordu ayar oldum düzelt kendini dedim ayrılalım cart curt dedi güle güle dedim umrumda değil.