baliktasarim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
rahatsız değil misiniz?
19
●498
- 07-04-2020, 02:00:38Üyeliği durdurulduÇok kaba olacak ama kıçında olsa gene iyi. Sıçtığı bokun arasında gizli.baliktasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2020, 02:02:12Rekabet iyidir, o ölücüler şu anda yaptıklarından hoşnut olsalar da uzun vadede pişman olacaklar.
Şahsen kendi sektörüm için konuşmam gerekirse, sektördeki ortalama fiyatın 2 katına iş yapıyorum.
Bir tane mutsuz müşterim yok.
Bazısı var, ortalamanın yarısına iş yapıyor, hiç bir müşterisi memnun değil, ondan ağzı yanan bana geliyor. 😄 - 07-04-2020, 02:10:41ben buna serbest piyasa gözüyle bakıyorum, işin kalitesine göre fiyat politikası izlenir gözüyle yorumluyorum, kimisi ref kasma amaçlı bedavaya bile iş yapar, kimisi itrader ve referans kasmak için 10 lirayada iş yapar, kimisi verilecek iş için 100 liraya pm bile atmaz, bana çok iş geldi 100-200 liraya iş yaptırıp iş büyüyünce yandım Allah optimize için koşan adamları, o seferde sıra bana geldi... işinizde iyi iseniz önemsemeyin bile, herkes rızkını yer.
- 07-04-2020, 02:15:50Avatarına bayıldım. Muhteşem bir tasarım! 👍ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2020, 02:19:09
- 07-04-2020, 02:19:31Üyeliği durdurulduSerbest piyasa heryerde ayni bu burasida dahilbaliktasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2020, 05:06:03Forum içi ve forum dışı müşterilerim var. Forumdışında 1000 liraya yapacağım bir yazılımı, forumda 400-500tlye yapıyorum. Buna bile çok diyenler oluyor. Yine de zor zamanlarda ucuz fiyata iş yapıyordur. Son birkaç aydır tüm ölücü müşterilerimi bıraktım. Arada 300-500 lira para geliyor diye o sinir stresi çekmeye değmez. Aralarında 3-4 yıldır müşterim olanlar bile vardı. Her defasında tartışmak, uğraşmak gerçekten çok geriyor insanı. Hergün makarna yemeye razıyım bunu çekeceğime.
- 07-04-2020, 05:19:55Üyeliği durdurulduR10 kullanıcılarına mevcut hizmetlerimde %20 indirim kuponu tanımladım. Ona rağmen ekstra indirim isteniyor. Fakat denmiyor ki bunun vergisi püsürü var onca para gidiyor geriye kalıyor üç beş kuruş, nasıl geçiniyorsun? 170 tl ye satışta olan şey indirimi ile vergisi ile püsürü ile 60-70 tlye kadar düşüyorken bir de ekstra indirim istiyorlar, kafayı yersin.
) insan ne diyeceğini bilemiyor hayret bişi
Ucuz etin yahnisi yani