• 07-04-2020, 01:58:33
    #10
    baliktasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumun her tarafı ölücü diyebileceğimiz arkadaşlarla dolu. 10 liraya 20 liraya bir günlük iş yaptırmak isteyen arkadaşlar var! işin kötüsü pek çok arkadaş bu işlere sanırım mecburiyetten koşa koşa gidiyor. az önce bir konu açayım dedim dijital portre (illustration) için hemen hemen her çizim 1 gün alacak, defalarca revize edilecek işe tek kişi için 100 2 kişi için 150 dedik. 20 kişi yazdı hepsi de çok dedi ) insan ne diyeceğini bilemiyor hayret bişi

    bence forumda her işin bir alt limit fiyatı olmalı
    Bir laf vardır "ucuz etin yahnisi yavan olur" diye, zamanında öğrenciyken tasarımcılara böyle ucuz olsun diye 10-20 liraya iş verdiğim olmuştu birkaç ay sonra 2-3 kat paraya tekrar yaptırmak zorunda kaldım. İşin ehli insanlar o paraya çalışmaz hocam.
  • 07-04-2020, 02:00:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    baliktasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekmek aslanın kıçında artık
    Çok kaba olacak ama kıçında olsa gene iyi. Sıçtığı bokun arasında gizli.
  • 07-04-2020, 02:02:12
    #12
    Rekabet iyidir, o ölücüler şu anda yaptıklarından hoşnut olsalar da uzun vadede pişman olacaklar.

    Şahsen kendi sektörüm için konuşmam gerekirse, sektördeki ortalama fiyatın 2 katına iş yapıyorum.
    Bir tane mutsuz müşterim yok.

    Bazısı var, ortalamanın yarısına iş yapıyor, hiç bir müşterisi memnun değil, ondan ağzı yanan bana geliyor. 😄
  • 07-04-2020, 02:10:41
    #13
    ben buna serbest piyasa gözüyle bakıyorum, işin kalitesine göre fiyat politikası izlenir gözüyle yorumluyorum, kimisi ref kasma amaçlı bedavaya bile iş yapar, kimisi itrader ve referans kasmak için 10 lirayada iş yapar, kimisi verilecek iş için 100 liraya pm bile atmaz, bana çok iş geldi 100-200 liraya iş yaptırıp iş büyüyünce yandım Allah optimize için koşan adamları, o seferde sıra bana geldi... işinizde iyi iseniz önemsemeyin bile, herkes rızkını yer.
  • 07-04-2020, 02:15:50
    #14
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;

    Forumun en ölücüsü ben deniz geldi Soruları alayım

    Şaka bir tarafa; ben de bu forumu ucuz iş gücü için kullanıyorum. Bizim hizmetleri satın alacak kitle bu forumda çok az ama özellikle grafik tasarımda uygun fiyatlı iş yaptırmak mümkün. İş kalitesi de ona göre oluyor elbette.

    Piyasa kötü arkadaşlar. Biz 11 yıllık ajansız, 2 ay öncesine kadar kapalı gişe oynardık, biz de bile işler düştü... Piyasa düşük, biraz idare edecez memleketi ve benim gibi ölücü arkadaşları
    Avatarına bayıldım. Muhteşem bir tasarım! 👍
  • 07-04-2020, 02:19:09
    #15
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avatarına bayıldım. Muhteşem bir tasarım! 👍
    Mesela o bedavaydı hocam Ucuz etin yahnisi yani
  • 07-04-2020, 02:19:31
    #16
    Üyeliği durduruldu
    baliktasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumun her tarafı ölücü diyebileceğimiz arkadaşlarla dolu. 10 liraya 20 liraya bir günlük iş yaptırmak isteyen arkadaşlar var! işin kötüsü pek çok arkadaş bu işlere sanırım mecburiyetten koşa koşa gidiyor. az önce bir konu açayım dedim dijital portre (illustration) için hemen hemen her çizim 1 gün alacak, defalarca revize edilecek işe tek kişi için 100 2 kişi için 150 dedik. 20 kişi yazdı hepsi de çok dedi ) insan ne diyeceğini bilemiyor hayret bişi

    bence forumda her işin bir alt limit fiyatı olmalı
    Serbest piyasa heryerde ayni bu burasida dahil
  • 07-04-2020, 05:06:03
    #17
    Forum içi ve forum dışı müşterilerim var. Forumdışında 1000 liraya yapacağım bir yazılımı, forumda 400-500tlye yapıyorum. Buna bile çok diyenler oluyor. Yine de zor zamanlarda ucuz fiyata iş yapıyordur. Son birkaç aydır tüm ölücü müşterilerimi bıraktım. Arada 300-500 lira para geliyor diye o sinir stresi çekmeye değmez. Aralarında 3-4 yıldır müşterim olanlar bile vardı. Her defasında tartışmak, uğraşmak gerçekten çok geriyor insanı. Hergün makarna yemeye razıyım bunu çekeceğime.
  • 07-04-2020, 05:19:55
    #18
    Üyeliği durduruldu
    R10 kullanıcılarına mevcut hizmetlerimde %20 indirim kuponu tanımladım. Ona rağmen ekstra indirim isteniyor. Fakat denmiyor ki bunun vergisi püsürü var onca para gidiyor geriye kalıyor üç beş kuruş, nasıl geçiniyorsun? 170 tl ye satışta olan şey indirimi ile vergisi ile püsürü ile 60-70 tlye kadar düşüyorken bir de ekstra indirim istiyorlar, kafayı yersin.