Forum içi ve forum dışı müşterilerim var. Forumdışında 1000 liraya yapacağım bir yazılımı, forumda 400-500tlye yapıyorum. Buna bile çok diyenler oluyor. Yine de zor zamanlarda ucuz fiyata iş yapıyordur. Son birkaç aydır tüm ölücü müşterilerimi bıraktım. Arada 300-500 lira para geliyor diye o sinir stresi çekmeye değmez. Aralarında 3-4 yıldır müşterim olanlar bile vardı. Her defasında tartışmak, uğraşmak gerçekten çok geriyor insanı. Hergün makarna yemeye razıyım bunu çekeceğime.