Merhaba;
Forumun en ölücüsü ben deniz geldi

Soruları alayım
Şaka bir tarafa; ben de bu forumu ucuz iş gücü için kullanıyorum. Bizim hizmetleri satın alacak kitle bu forumda çok az ama özellikle grafik tasarımda uygun fiyatlı iş yaptırmak mümkün. İş kalitesi de ona göre oluyor elbette.
Piyasa kötü arkadaşlar. Biz 11 yıllık ajansız, 2 ay öncesine kadar kapalı gişe oynardık, biz de bile işler düştü... Piyasa düşük, biraz idare edecez memleketi ve benim gibi ölücü arkadaşları
Avatarına bayıldım. Muhteşem bir tasarım! 👍