ben buna serbest piyasa gözüyle bakıyorum, işin kalitesine göre fiyat politikası izlenir gözüyle yorumluyorum, kimisi ref kasma amaçlı bedavaya bile iş yapar, kimisi itrader ve referans kasmak için 10 lirayada iş yapar, kimisi verilecek iş için 100 liraya pm bile atmaz, bana çok iş geldi 100-200 liraya iş yaptırıp iş büyüyünce yandım Allah optimize için koşan adamları, o seferde sıra bana geldi... işinizde iyi iseniz önemsemeyin bile, herkes rızkını yer.