R10 kullanıcılarına mevcut hizmetlerimde %20 indirim kuponu tanımladım. Ona rağmen ekstra indirim isteniyor. Fakat denmiyor ki bunun vergisi püsürü var onca para gidiyor geriye kalıyor üç beş kuruş, nasıl geçiniyorsun? 170 tl ye satışta olan şey indirimi ile vergisi ile püsürü ile 60-70 tlye kadar düşüyorken bir de ekstra indirim istiyorlar, kafayı yersin.