• 07-04-2020, 01:50:15
    #1
    forumun her tarafı ölücü diyebileceğimiz arkadaşlarla dolu. 10 liraya 20 liraya bir günlük iş yaptırmak isteyen arkadaşlar var! işin kötüsü pek çok arkadaş bu işlere sanırım mecburiyetten koşa koşa gidiyor. az önce bir konu açayım dedim dijital portre (illustration) için hemen hemen her çizim 1 gün alacak, defalarca revize edilecek işe tek kişi için 100 2 kişi için 150 dedik. 20 kişi yazdı hepsi de çok dedi ) insan ne diyeceğini bilemiyor hayret bişi

    bence forumda her işin bir alt limit fiyatı olmalı
  • 07-04-2020, 01:51:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam valla eskiden ölücüler bile daha çok kazandırıyordu bu artık yeni bir tabir ürettirecek bize
  • 07-04-2020, 01:53:08
    #3
    Ölücüler hep var maalesef.
  • 07-04-2020, 01:55:22
    #4
    sfkbykl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam valla eskiden ölücüler bile daha çok kazandırıyordu bu artık yeni bir tabir ürettirecek bize
    bir konuda ***** kullananlara sövüp diğer konuda 20 liraya site kurduruyorlar bir de premium tema kullanılsın istiyorlar ahahahha 7 aydır buradayım çok harika bir yer olarak görünmüştü ilk gözüme sonra biraz takıldıkça bedavaya iş yaptırmaya çalışan bir yığın insan gördüm, ben veterinerlik okuyorum asıl işim bu değil çok da umrumda değil açıkcası. bitince işime gücüme bakarım ama asıl işi bu işler olanlara allah yardım etsin
  • 07-04-2020, 01:55:29
    #5
    igtr.net
    değiliz hocam çünkü ucuz alanda satanda sonra biz memnun değiliz diyor kısacası onların bir birinden memnun değil
  • 07-04-2020, 01:56:20
    #6
    Merhaba;

    Forumun en ölücüsü ben deniz geldi Soruları alayım

    Şaka bir tarafa; ben de bu forumu ucuz iş gücü için kullanıyorum. Bizim hizmetleri satın alacak kitle bu forumda çok az ama özellikle grafik tasarımda uygun fiyatlı iş yaptırmak mümkün. İş kalitesi de ona göre oluyor elbette.

    Piyasa kötü arkadaşlar. Biz 11 yıllık ajansız, 2 ay öncesine kadar kapalı gişe oynardık, biz de bile işler düştü... Piyasa düşük, biraz idare edecez memleketi ve benim gibi ölücü arkadaşları
  • 07-04-2020, 01:56:40
    #7
    Rahahtsısız ama yapacak bişey yok hocam. Yeni kullanıcılar sayesinde bir çok iş çıok ucuza hatta bedavaya yapılıyor farkettiyseniz
  • 07-04-2020, 01:56:49
    #8
    Kabullenmek lazım 😁
  • 07-04-2020, 01:58:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Tünelin ucu çok kötü bi yere çıkıyor malesef.