Hocam valla eskiden ölücüler bile daha çok kazandırıyordu bu artık yeni bir tabir ürettirecek bize
bir konuda ***** kullananlara sövüp diğer konuda 20 liraya site kurduruyorlar bir de premium tema kullanılsın istiyorlar ahahahha 7 aydır buradayım çok harika bir yer olarak görünmüştü ilk gözüme sonra biraz takıldıkça bedavaya iş yaptırmaya çalışan bir yığın insan gördüm, ben veterinerlik okuyorum asıl işim bu değil çok da umrumda değil açıkcası. bitince işime gücüme bakarım ama asıl işi bu işler olanlara allah yardım etsin