forumun her tarafı ölücü diyebileceğimiz arkadaşlarla dolu. 10 liraya 20 liraya bir günlük iş yaptırmak isteyen arkadaşlar var! işin kötüsü pek çok arkadaş bu işlere sanırım mecburiyetten koşa koşa gidiyor. az önce bir konu açayım dedim dijital portre (illustration) için hemen hemen her çizim 1 gün alacak, defalarca revize edilecek işe tek kişi için 100 2 kişi için 150 dedik. 20 kişi yazdı hepsi de çok dedi

) insan ne diyeceğini bilemiyor hayret bişi
bence forumda her işin bir alt limit fiyatı olmalı