Rekabet iyidir, o ölücüler şu anda yaptıklarından hoşnut olsalar da uzun vadede pişman olacaklar.
Şahsen kendi sektörüm için konuşmam gerekirse, sektördeki ortalama fiyatın 2 katına iş yapıyorum.
Bir tane mutsuz müşterim yok.
Bazısı var, ortalamanın yarısına iş yapıyor, hiç bir müşterisi memnun değil, ondan ağzı yanan bana geliyor. 😄