• 31-01-2020, 22:03:45
    #1
    Herkese merhaba arkadaşlar. Aldığımız günden beri bizi lanet ettiren bu hizmeti nasıl şikayet edebiliriz? 2 kez modem değiştirilmesine rağmen o kadar kötü internet alıyoruz ki! Ayrıca alamadığımız hizmetten caymak istediğimizde 600 tl ücret istiyorlar. Bu konuda bilgisi olan var mıdır acaba?
  • 31-01-2020, 22:05:25
    #2
    Kendi mh lerine Her gün aralıksız arıza kaydı aç.
    Şikayet var gibi platformlara yaz.
    Twitterdan da dm at

    Onlarda cinnet geçirsin. Sorunlarımı artık böyle çözüyorum.
  • 31-01-2020, 22:06:15
    #3
    Parayla rezil olmak bu ya
    Geçmiş olsun kardeşim.
  • 31-01-2020, 22:07:45
    #4
    Her zaman diyorum alt yazpı ttnet ttnetten şaşmayın.
  • 31-01-2020, 22:08:19
    #5
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi mh lerine Her gün aralıksız arıza kaydı aç.
    Şikayet var gibi platformlara yaz.
    Twitterdan da dm at

    Onlarda cinnet geçirsin. Sorunlarımı artık böyle çözüyorum.
    sanki böyle bir şansımız vardı eğer ürün gerçekten kullanılamıyorsa cayma bedelsiz çıkabiliyorduk. Ama dediğiniz gibi yapacağım her gün açacağım arıza kaydı.

    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayla rezil olmak bu ya
    Geçmiş olsun kardeşim.
    Hiç sormayın hocam ya. İşimi gücümü halledeyim telefon internetimi kullanmayım diye aldım,şidmi hem aylık 110 tl veriyorum hem de telefon internetimi kullanıyorum
  • 31-01-2020, 22:08:39
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam merakımdan soruyorum Superbox'u nerede kullanıyorsunuz? Ben de kullandım bir tek yazlıkta sıkıntı çekmiştik o da dağların arasındaydı baz istasyonu yoktu yakınlarda.
  • 31-01-2020, 22:08:48
    #7
    seyretal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman diyorum alt yazpı ttnet ttnetten şaşmayın.
    hocam altyapı olmadığı için superboxa mecbur kaldık zaten



    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merakımdan soruyorum Superbox'u nerede kullanıyorsunuz? Ben de kullandım bir tek yazlıkta sıkıntı çekmiştik o da dağların arasındaydı baz istasyonu yoktu yakınlarda.
    Ankara keçiörende kullanıyorum hocam
  • 31-01-2020, 22:09:46
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende süperbox kullanıcısıyım. İlk 2 ay lanet etmiştim fakat sonradan kendine geldi gibi uzun uğraşlarımın sonunda. Modem hiç değiştirmedim. Şuanda da en uygun şekilde kimseye tavsiye etmeden kullanmaya mecburen devam ediyorum.
  • 31-01-2020, 22:11:30
    #9
    TekUmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende süperbox kullanıcısıyım. İlk 2 ay lanet etmiştim fakat sonradan kendine geldi gibi uzun uğraşlarımın sonunda. Modem hiç değiştirmedim. Şuanda da en uygun şekilde kimseye tavsiye etmeden kullanmaya mecburen devam ediyorum.
    haziran 2019dan beri çilesini çekiyoruz her gelen modem değişip gidiyor ben de anlamadım bu gece aradım şimdi de baz istasyonuna suç atıyolar bakalım ne olacak