Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi mh lerine Her gün aralıksız arıza kaydı aç.
Şikayet var gibi platformlara yaz.
Twitterdan da dm at

Onlarda cinnet geçirsin. Sorunlarımı artık böyle çözüyorum.
sanki böyle bir şansımız vardı eğer ürün gerçekten kullanılamıyorsa cayma bedelsiz çıkabiliyorduk. Ama dediğiniz gibi yapacağım her gün açacağım arıza kaydı.

Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parayla rezil olmak bu ya
Geçmiş olsun kardeşim.
Hiç sormayın hocam ya. İşimi gücümü halledeyim telefon internetimi kullanmayım diye aldım,şidmi hem aylık 110 tl veriyorum hem de telefon internetimi kullanıyorum